Служба заштите и спашавања

Главни град Подгорица

Служба заштите и спашавања
Главни град Подгорица

Служба заштите и спашавања Главни град Подгорица

Захтјеви

Захтјев за слободан приступ информацијама

СТРАНКА: Подноси захтjев за слободан приступ информацијама уз прилагање следеће документације:

  • Попуњен образац: Захтјев за слободан приступ информацијама који треба да садржи:
  • Назив информације или података на основу којих се може идентификовати; Начин на који се постиже приступ информацијама
  • Подаци о подносиоцу пријаве (име, презиме и адреса физичког лица или назив и адреса правног лица), односно његовом заступнику, заступнику или пуномоћнику

ОРГАН: Одлучује о захтјеву. Ако странка испуњава услове, доноси се рјешење којим се дозвољава приступ траженој информацији, односно поновну употребу информација или њеном дијелу или захтјев одбија.

Рјешење се доставља странци, Агенцији за заштиту личних података и слободан приступ информацијама, ЦИС-у ради објављивања на сајту Главног града и чува у архиви Службе.

РОК за доношење рјешења је 15 дана.

РОК за жалбу је 15 дана од дана пријема рјешења, а подноси се Агенцији за заштиту личних података и слободан приступ информацијама, преко ове Службе.

НАПОМЕНА: Током поступка примјењује се Закон о слободном приступу информацијама и Закон о управном поступку. 

ВРСТА ПОСТУПКА: Управни поступак. 

Документа: Захтјев за слободан приступ информацијама

СТРАНКА: Подноси писани захтjев за дежурство на јавним скуповима, по цјеновнику Службе заштите и спашавања.

СЛУЖБА: Разматра захтjев, у складу са потребама странке, након уплате, посада излази на дежурство.

ВРСТА ПОСТУПКА: Неуправни поступак.

СТРАНКА: Подноси писани захтјев за контролу притиска у хидрантској мрежи, по цјеновнику Службе заштите и спашавања.

СЛУЖБА: Разматра захтјев, овлашћени сервисер излази на терен и специјалним уређајима врши одговарајућа мјерења. Након уплате, странка добија извјештај о утврђеном стању хидрантске мреже.

ВРСТА ПОСТУПКА: Неуправни поступак.

СТРАНКА: Подноси захтјев за контролу и пуњење апарата за гашење пожара, по цјеновнику Службе заштите и спашавања.

 Правна лица подносе писмени захтјев, а физичка лица се могу обратити и  усменим захтјевом.

СЛУЖБА: Разматра захтјев, овлашћени сервисер врши конторолу ПП апарата, евентуално пуни и замјењује резервне дјелове, о чему сачињава сервисни извјештај. Након уплате, странка добија гарантни лист за прегледани ПП апарат са роком важења од 6 мјесеци.

Физичка лица у сервис Службе доносе ПП апарат, а за правна лица са већим бројем уређаја могуће је договорити излазак на терен овлашћеног сервисера.

ВРСТА ПОСТУПКА: Неуправни поступак.

СТРАНКА: Подноси захтjев за остваривање права на допремање воде уз уплатницу, у складу са цјеновником. Правна лица подносе писмени захтјев, а физичка лица се могу и обратити и  усменим захтјевом.

СЛУЖБА: Одобрава транспорт воде у складу са својим техничким и организационим могућностима.

ВРСТА ПОСТУПКА: Ne управни поступак

СТРАНКА: Подноси захтјев за право снабдијевања водом преко Штаба за снабдијевање водом безводног подручја Главног града Подгорице, уз уплатницу на износ од 25% пуне цијене воде за цистијерну.

СЛУЖБА: Одобрава транспорт воде у складу са својим техничким и организационим могућностима.

ВРСТА ПОСТУПКА: Неуправни поступак.